11 ОУ "Свети Пимен Зографски"
Иновативно училище

Провеждане на обучение на тема The primary school classroom effective teaching approaches for an inclusive classroom through NFE tools and resources

 

Провеждане на обучение на тема "The primary school classroom – effective teaching approaches for an inclusive classroom through NFE tools and resources" (Класната стая в началното училище – ефективни подходи за преподаване за приобщаваща класна стая чрез инструменти и ресурси за НФО) в периода 19.02 - 25.02.2024 г. - 4 педагогически специалисти 

 

     Обучението е с цел професионално развитие и е предназначено да подпомогне учителите най-вече от начален етап на образование да създадат ефективна и пробщаваща класна стая с помощта на инструменти и ресурси от неформалното образование (НФО). Програмата обхваща широк спектър от теми, предназначени да подобрят уменията на учителите за преподаване и управление на разнообразни групи ученици чрез фокус върху ангажираността, сътрудничеството и критичното мислене на учениците и отговаряне на въпроси от заобикалящия ни мултикултурен свят. Обхващат се теми като приобщаващо образование, ефективни стратегии за преподаване и учене, използване на НФО инструменти и ресурси, нестандартни техники за оценяване на напредък и използване на "Teachers Toolkit". Чрез усвояването на уменията и знанията, учителите ще могат да създадат една успешна и функционална учебна среда, която води до високи постижения и повишена мотивация за всички ученици. 

 

.    

 

.    

 

.    

 

     Част от резултатите от анкетата след обучението, попълнена от учителите-участници в проекта, посочват, че учителите се чувстват отлично подготвени да преподават по теми, свързани със създаване на позитивна класна стая за индивидуалните нужди на всеки ученик, осигуряване на равни възможности за всеки, разбиране на принципите на неформалното образование, интерективни и творчески методи на преподаване, адаптиране на учебния процес спрямо работата с ученици със специални образователни потребности, гражданско присъствие в училищната среда и интерективно оценяване.

 

.    

 

      

 

.